måndag 12 oktober 2009

Första dagen

Då var det en ny vecka igen och med nya tag, en härlig helg har gått förbi och dragit sig tillbaks till skuggan för att vila. Under söndagens "morgon" (eftermiddag) hade jag det underbart och vill uppleva det igen. Sen på kvällen blev det en stund med städning o bytte rent i sängen, så nu känns lägenheten som ett hem igen. Det ni! även lite städanda kan göra susen...

Tillbaks till denna morgon! vad är det som är speciellt med den? jo det är en ny vecka och faktiskt så har det börjat hända saker....vad då tänker ni? "har han gått och skaffat sig ett liv?" Ja det har jag också gjort, men nu så har jag fått en praktikplats som jag börjar på idag. Platsen som jag ska vara på är högstadiet i Markaryd. Så jag ska vara bla på fritidsgården och som rastvakt, vad det blir mera få jag reda på idag. Detta var allt för denna morgon/dag och nu drar jag mig tillbaks.

12:44
Det blev lite ändrade planer på dagens händelse, efter någon timme som jag var och jobbade på praktiken så fick jag ett samtal ifrån allaktivitetshuset i vittsjö, då dem undrade om jag kunde komma ner och jobba. Då en i personalen var sjuk, så jag tackade givetvis ja till det efter jag hade samtalat med min handledare. Så om en stund så åker jag ner o jobba, så det blir en intressant dag idag......men innan jag åker så ska jag äta något extra gott ;) å lyssna på Neurosis....

...

00.19
Denna dagen har varit något speciell, då hela min själ har varit på en helt annan plats o min kropp har varit kvar på marken, kan inte riktigt sätta plats på vad jag har varit, men på något underbart ställe har själen varit. Skulle vilja vara där igen.

Må väl o ta vara på dig själv o dem du älskar!

Som House Of Pain rappar "jump around"
(denna textrad passar verkligen bra för mig denna dag!)


....................xXx..............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar