söndag 27 september 2009

Helg (skäggiga veganens färd)

Nu har helgen snart dragit över. Vad har hänt denna helg? Jo igår lördag så var jag och min äldsta syster uppe i Göteborg på bokmässan. Jag måste verkligen säga det att oj med människor det kan samlas på samma ställa, där alla har ett intresse för böcker. Det är verkligen härligt att se att skrifterna fyller så många glada människors sinne.

Själv så hittade jag många intressanta böcker, fick en liten gnista om att kanske skriva en egen bok. Få se hur det hela kommer att gå.

Idag är det söndag och helgens sista dag, man känner verkligen av att hösten är här nu, löven börja trilla av och dem härliga färgerna på löven speglar sig mer och mer. Om jag ska nämna mitt tycke om hösten, så börjar jag älska den mer och mer. Då lugnet speglar sig i hela hösten. Vist våren och sommaren är härliga dem oxå, men tyvärr så byggs dem upp av en massa stress och det gör att dem månaderna tappa sin helhet.

Detta var allt för denna helgen, må väl alla där ute och ta vara på varandra.
LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar