lördag 27 juni 2009

Inte!




Jag har inte skrivit här på riktigt länge, så folk undrar säkert vad jag har tagit vägen, men då kan jag berätta, det har varit så mycket nu, plugget är slut JIPPII! så nu var det över. sen har ju sommaren börjat krypa på och solen har äntligen börjat ge en energi.
så jag hoppas på att det gör så att min skapande kreativitet sätter igång igen. vilket det har gjort lite smått. för inatt blev det skapat en väska/påse till min didgeridoo och vem vet det kanske blir så att man ändra om denna blogg till att sälja produkter som man har skapat för egen hand. sen något som det också börjar drar ihop sig för är Oshutsfestivalen som kommer att falla in den 11 Juli i Oshult. så jag hoppas på att det kommer många besökare samt att det blir bra genomfört, så att vi kan ha det nästa år också. sen veckan efter Oshutsfestivalen så bär det av till Öland och då till Öland Roots som är den mysigaste festivalen med bara skön Reggae.
med mycket värme så hoppas jag att ni där ute få en härlig och underbar sommar samt att jag hoppas på att ni kommer på Oshutsfestivalen.

~One Love!~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar